poniedziałek, 1 listopada 2010

Kłopot z wyborem tematu na bloga

Minęły dwa tygodnie. Tyle czasu dałem sobie na wybór tematów dla blogów. Kilka już mam, jednak wciąż nie wszystkie. Teraz powinno pójść łatwiej, bo szperając w necie znalazłem kilka wskazówek i porad jak można zrobić to niby najlepiej. Zebrałem wszystkie i na ich podstawie zacząłem poszukiwania - część odrzuciłem. W praktyce nie sprawdzały się nawet w najmniejszym stopniu. Resztę zebrałem w całość.


Jeszcze dzisiaj, podzielę się z Wami moim sposobem. Jestem pewien, że przyda się nie jednej osobie. Chociaż na pozór wydaje się, że wybór tematu bloga to błahostka, ti jednak jest to nie mały problem. Zwłaszcza, kiedy tematów potrzeba kilka.
Wcześniej pisałem, że chcę założyć od razu wszystkie blogi. Zdecydowałem, że będzie ich 14, bo pisząc dwa posty dziennie w sam raz mogę dodawać na każdego bloga po jednym wpisie tygodniowo.

O 13-stej wychodzę, ale myślę, że do tej godziny powinienem się uporać. Wtedy też przedstawię tematykę blogów i poradnik jak te tematy najlepiej wybierać. Gdybym nie zdążył, będziecie musieli zaczekać do wieczora.

Teraz już szepczę Ci do usłyszenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz