niedziela, 17 października 2010

No to twórzmy to blogowe imperium

Coraz częściej można przeczytać, że blogowanie to dobry pomysł na zarabianie przez Internet. Zainteresowałem się tym, trochę rozeznałem w temacie, i muszę przyznać, że rzeczywiście wygląda to objecująco, a przynajmniej ma to jakiś potencjał. Nie pozostaje mi nic innego jak zostać blogerem. Jeszcze dzisiaj chcę założyć pierwszego bloga.


Szukając informacji na temat zarobków, jakie można osiągnąć prowadząc bloga natknąłem się na wiele opinii. Niektóre z nich są diametralnie różne. Jeden z blogerów pisze, że jest to kilka czy kilkadziesiąt PLN miesięcznie drugi, że można uzyskać sumę czterocyfrową. Nie zakładam bym na jednym blogu doszedł do tysiaka, ale po pierwsze, kilka setek jest do osiągnięcia i po drugie, blogów planuję założyć kilka. W sumie, ze wszystkich liczę na znaczące dochody.

Plan mam taki, by już na początku "odpalić" wszystkie, jednak na początek uwagę poświęcić 1-3 blogom. Chodzi o to, by wszystkie zaistniały w sieci i można je było od razu, chociaż delikatnie, pozycjonować. Kiedy przyjdzie ich kolej, będę miał już dobre podstawy do promocji, wiadomo dla Google liczy się wiek, itd., etc.

No to do roboty. :)

PS. Jadę na Bloggerze.


Katalog Firm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz