wtorek, 2 listopada 2010

14 pierwszych blogów zarobkowych

Z góry przepraszam, że teraz już nie zdążę podzielić się z Tobą sposobem wyboru tematów dla blogów jaki przyjąłem. Teraz muszę wyjść, zrobię to zaraz po powrocie. Wspominałem wcześniej, że mam zamiar założyć na start 14 blogów. Udało mi się ustalić ich tematykę. Oto tematy moich blogów.
14 tematów dla "zarabiających" blogów.
  1. Motywacja i psychologia sukcesu
  2. Finanse osobiste
  3. Własna firma
  4. Zarabianie przez internet
  5. Skuteczna strona WWW
  6. Marketing
  7. Nieruchomości
  8. Budowa domu
  9. Nowe technologie
  10. Wypoczynek, rekreacja, podróże
  11. Medycyna naturalna i zdrowe odżywianie
  12. Dom, rodzina, dziecko
  13. Miłość i związek
  14. Szczęście
W zasadzie prawie z każdych powyższych tematów jest szerszy niż to o czym chcę pisać. Czytając sporo blogów zauważyłem jednak, że niemal każdy blog wykracza poza swoją pierwotną tematykę. To zrozumiałe, bo czytelnika bloga interesują także bardziej ogólne tematy.
Przykładowo, jeśli jest blog o tworzeniu stron WWW, to na miejscu jest pisać także o jej promocji.

Dodatkowo, o bardziej ogólnej tematyce, zdecydowały względy praktyczne. W przyszłości chcę rozbudowywać własną sieć blogów - pisanie na tematy bardziej ogólne pozwoli mi wyłowić wiele niszowych tematów, którymi można będzie zająć się na samodzielnym blogu.

Teraz już muszę się z Tobą rozstać, ale mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj się spotkamy. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz